Kompressor........

Ännu en stressig, jobbig och rörig dag på jobbet.
Men idag fick jag nog och bad min chef att kontakta någon på bygget och höra med
dom om dom "råkade" ha en kompressor precis ovanför huvudet på mig.... som har
brummat och väsnat i flera veckor nu.... och som går på och av hela tiden.
Och om det "råkade" vara så, så kanske dom kunde flytta den till en annan del av byggnaden där
ingen har ett kontor precis nedanför.
 
Och mycket riktigt!
Dom hade en kompressor som stog precis ovanför vårat kontor.
Chefen bad dom flytta på den och det var inga problem.
Så nu hör jag/vi bara ett svagt brummande ljud en bit ifrån oss.
Sköööööönt!!!!
 
Nu hör vi varandra igen, när vi pratar.... nu slipper vi få mindre hjärtattacker varje gång när
kompressorn går igång.... och nu kan vi koncentrera oss bättre på arbetsuppgifterna....
och nu kanke vi slipper att få en jävla huvudvärk varje dag.....osv....osv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0