Papper, papper, papper.......

Idag har jag bara varit hemma och ägnat min tid till
tråkiga och mindre roliga saker.
 
Dels har jag betalat räkningarna.... då jag först "kände" mig rik... när jag loggade
in på internetbanken och såg saldot på kontot......men
sen en stund senare kände jag mig inte längre rik.
 
Sen har jag tillbringat många timmar till att sortera papper.
Jag har en byrå med flera lådor med osorterade papper.... av alla dessa slag.
Jag har bara slängt ner pappren och tänkt att jag ta reda på dom sen.
Och sen blev idag.
 
Jösses, vad mycket gammalt jag hittade.... och som åkte ner i återvinningskassen.
Det var flera år gamla lönespecar..... gamla garantier..... flera år gamla beslut
om ditten och datten.... gamla kontrolluppgifter....osv....osv.
 
Ja, ja... nu är det gjort.... för den här gången.
Nu finns det gott om plats igen, för att kasta ner nya papper......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Så skönt när sånt där äntligen är gjort!

Svar: Ja, verkligen! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-03-30 @ 02:23:45
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0