Bland buskar och rabatter......

Idag har vi haft bättre väder....sol.
Så då blev det trädgårdsjobb för våran del idag.... efter lunchen.
 
Det var jag, Hasse och Johanna som fixade och grejade i trädgården.
Mattias fick jag också ut, men så mycket hjälp från hans sida blev det inte....
som jag hade hoppats på.
 
Vi höll på i några timmar och fick en hel del gjort.... .men vi har fortfarande
en hel del att göra imorgon.... om vädret tillåter det....
 
När vi slutade med trädgårdssysslorna och hade fixat iordning oss själva,
så var vi hem till brorsan och dom på fika ute på deras terass.
 
Kvällen har vi tillbringat här hemma och jag väntar på att den andra
delen av "Frikänd" ska börja på SVT1 kl. 21.00.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0