"Fågelskådning".......

Jag har varit lite trötter idag, eftersom jag satt vaken och tittade
på heeeela ESC programmet + intervjun som Sanna Nilsen gjorde med Måns
efter det att han vann finalen på ESC.
 
Ja, jag tycker nog att rätt låt vann!
Vad tycker ni?
 
På eftermiddagen var jag och Hasse ner till brorsan och dom på kaffe.
Vi satt ute på deras terass och det var så skönt.
 
 
 
 
Efter ett tag kom Molly på att hon ville cykla ner till Prästa, så jag och Hasse
tog med henne på en cykeltur.
 
 
 
 
Vi stannade till vid en av dammarna vid Uddparken och där fick Molly
äntligen se Mandarinanden......
 
 
 
 
....... och vi fick även se denna Knipa......
 
 
 
 
....... och hennes fem, små och gulliga ungar.
 
 
 
 
Vi stog ett tag och tittade på fåglarna.... och de stannade även till flera människor
som både tittade och matade fåglarna.
 
När vi tittat färdigt på fåglarna cyklade vi vidare till hamnen.
Där köpte vi oss varsin glass och sen satte vi oss ned vid en bord och åt upp glassen
och samtidigt tittade vi på allt folk som var i rörelse.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0