Vad tycker ni?.....

Smaken är som baken, delad... och åsikter finns det fler än man kan räkna till.....
och tur är väl det..... oftast.
 
Nu ska jag dela med mig av min smak och åsikt.... vad det
gäller vissa klädesplagg som kändisar väljer att ha på sig på "röda mattan".
 
 
 
 
 
Det är kläder som inte ska bäras med underkläder på....helst.
Och i vissa fall finns det någon kändis som har valt att ha på sig ett par trosor...
i de collagen som jag har gjort och ska visa här....
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tänker säkert någon som läser detta inlägg att jag bara är avundsjuk på att jag inte
har en kropps som "tål" att visas upp i kläder som inte döljer så mycket av kroppen.
 
Fel! Fel! Fel!
 
Även om jag skulle ha haft en av dessa kändisars kroppar, så skulle jag inte ha valt
att bära någon av dessa klädesplagg.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker helt enkelt inte att kläderna är snygga när dom visar det ena och det andra....
mer eller mindre.
Lite urringat och slitsar kan man ha, men inte så som det är på dessa plagg.
Det blir för mycket.... tycker jag i alla fall.
 
Vad tycker ni???
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart förstår jag att vissa (om inte alla) av dessa kändisar vill ha uppmärksamheten
på sig själva..... och självklart vill dom ha bekräftelse.... av något slag.
 
Men ändå..... så förstår jag inte riktigt denna överdrivelse i plaggen.... då man
nästan ser allt... och i vissa fall så ser man ju allt.
 
Jag tycker inte det är snyggt, utan jag tycker att det är "slampigt".
Och i "vår sjuka värld" kan dessa plagg orsaka "fel signaler" till folk och fä.....
 
 
 
 
 
 
 
 
Och inte tycker jag (är ju ingen karl) att plaggen är sexiga, för dom är helt enkelt
för slampiga... när dom visar för mycket.
Och dom är definitivt inte kvinnliga och inga av plaggen ger respekt.
 
Nä, då finns det mycket finare och bättre kläder som är sexiga, kvinnliga och som
ger respekt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej Jaana !!

Nog skulle nån av dom där klänningarna på bilderna passa på jobbet...Tänk vad populära vi skulle bli.
Man utlämnar sig helt, männen behöver inte använda fantasin....

Ha det bra !!
Katja

Svar: Hej Katja!
Hahahhahaaaa.... ja, nog blev vi populära allt.... av olika anledningar.
Håller med dig om att man utlämnar sig helt och att karlarna får allt "serverat" istället för att dom ska får använda fantasin.

Ha det så bra, du med!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-05-15 @ 08:57:06
Postat av: ejmis

Inget som föll mig i smaken!

Svar: Okej... tack för din åsikt! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-05-16 @ 08:30:13
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0