I morsans rabatter......

Söti-pötisarna gick hem på sena förmiddagen.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse ut och cyklade.
Men det var lite motigt, eftersom det blåste så rejält och motvinden var tuff mot oss.
Men vi kämpade på och njöt av det soliga vädret.
 
Ett stopp hos mina föräldrar blev det idag.
Där blev det fika och Hasse hjälpte farsan med att undersöka en sak på husbilen.
Själv passade jag på att ta lite kort bland morsans rabatter.....
 
När vi skulle cykla hem igen så tog vi en omväg och njöt av vädret, som
vi det laget var nästan vindstilla och fortfarande soligt.
 
Nu ska jag ner och titta på ESC och se hur det går för Sverige och Måns....
och även se och höra hur de andra bidragen låter....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0