Jobb och kaffe ute i trädgården......

Idag har jag och Hasse varit ute i trädgården och fixat.
 
På eftermiddagen kom mina föräldrar förbi här.
Jag hade bett min mamma att komma och hjälpa mig att se vad som
är ogräs och vad som inte är det i våra blomrabatter.
Jag lär mig aldrig att se vad som är vad.
 
Jag fick även hjälp av min mamma med att rensa blomrabatter och Hasse
fick hjälp av min pappa med att fixa till "vedbon"
 
Sen blev det kaffe ute i trädgården.
 
Efter kaffet gav jag upp med trädgårdsjobben.... för min kropp sa ifrån.... med
att jag fick och har ännu mer värk nu än "normalt".
Hasse däremot fortsatte ytterligare i några timmar med att greja i trädgården.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0