Lugn Valborg för min del.....

Idag har jag varit jättetrött.... ja, hela familjen har varit trötta idag.
Ingen av oss har gjort något speciellt idag.... bara slöat.
 
Igår var jag och jobbade.
Sen efter det var jag bara hemma.... ja, förutom när jag var chaffis på kvällen.
Mot kvällningen kom mina föräldrar och åt mat med oss.
Sen resten av kvällen tillbringade jag och Hasse vid tv:n.
Johanna var iväg och festade och jag fick "äran" att skjutsa henne och
två kompisar till ett ställe.
Mattias var också ut med kompisar och när han kom hem var han nästan
genomblöt av regn.
Och igår hade jag "tur".... att Mattias inte tog sin första fylla.... vilket ju är
väldigt vanligt på Valborgsmässoaftonen....
Meeeen.... då återstår ju den dagen till en annan gång.... men ju senare, desto bättre.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja den första fyllan är oundviklig men bra om den dröjer.

Svar: Ja, så är det!
jagjaana.blogg.se

2015-05-02 @ 14:38:50
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0