Missade idag med......

Idag har jag jobbat.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Där blev det kaffe och många skratt.... som "tokiga" och spexiga Molly bjöd på.
 
Sen var jag och Hasse till Ica och handlade.
Egentligen gillar jag inte att handla på Ica, men eftersom dom har hand om Posten och
jag hade ett paket att skicka så blev det så att vi handlade där idag....
när vi ändå var där inne.
 
Sen resten av dagen har jag varit hemma.
 
Jag missade vävningen idag med....suck.
Trädgårdsjobbet i lördags har satt sina spår i mina axlar och nacke.
Och när vi var inne på Ica fick jag en ännu värre huvudvärk än vad jag
annars har haft i några dagar nu....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0