Före jul?......

På jobbet är det liv och rörelse.....
Dels har det varit utbildning inne i konferansrummet.... i tre dagar.
Sen har vi byggmiljö igen....suck.
Dom håller på och byggaer och renoverar på nedre våningen.... under oss....suck.
 
Idag var jag till en ortopedläkare ang mina händer och fingrar.
Han skickade iväg en remiss för operation av karpaltunneln på högra handen.
Om jag har "tur" så kunde jag hinna få en tid före jul....  sa läkaren.
Hmmm....
 
På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Hasses föräldrar och hälsade på.
Där blev det fika och tjål runt köksbordet.
Lars dök också upp där på fika.
 
Mot kvällningen hade jag lite "egentid".... jag var på fotvård.
Sköööönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0