Från soppa till bio.......

Idag gjorde jag ett storkok av soppa.
Den innehöll potatis, kålrot, morötter, palsternacka, purjolök och kött.
Mmmm... det är ju så gott med soppa... och helst denna årstiden.
 
Idag när Hasse var uppe på taket och sotade skorstenen så passade han på att
ta några kort på vyn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var jag och Hasse hem till mina föräldrar på kaffe besök.
Idag var jag och Hasse hem till hans föräldrar på kaffe besök.
Sen var vi även hem till brorsan och dom på besök, för Molly ringde och
bjöd oss på kaffe medans vi fortfarande var kvar hos Hasses föräldrar.
 


 
Efter kaffe besöken hann jag hem en stund innan det sen var dags för mig och
Johanna att bege oss ner till byns biograf och se den sista filmen av "Hunger Games".
 
Den var bra, men inte lika bra som de andra Hunger Games filmerna.
Den här filmen var den sämsta av dom.... så att säga....det tycker då jag i alla fall.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0