Blogg tips......

Min vän Jörgens dotter Cassandra är just nu ute på sitt livs äventyr.
Hon åkte i augusti över till USA för att jobba som aupair i ett år.
Så modigt gjort!
 
I samband med att hon åkte till USA startade hon en blogg.
Det är så roligt att läsa i hennes blogg och se bilder från "over there".
Jag blir riktigt avundsjuk på hennes upplevelser... ja, dom hon lägger ut på bloggen i alla fall.
 
Jag har lagt ut en länk till Cassandras blogg under LÄNKAR här på min blogg.
Länken heter Cassandrava?
Gå gärna in där och läs.
Klicka här så kommer du dit direkt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Tack för tipset! Det låter spännande. Jag ska börja läsa den NU! Hihi 😸

Svar: Vassågo! :)
jagjaana.blogg.se

2015-10-18 @ 19:45:09
Postat av: Cassandra

Nej vad glad jag blir! Tack Jaana! Så roligt att höra att folk uppskattar det jag skriver, för det är minst sagt ett äventyr här borta :)

Svar: Hej Cassandra!Det är så roligt att läsa din blogg och få ta del av dina äventyr.
Ha det så gott! Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-23 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0