Dopgäst och skurtant.....

 
 Idag har jag varit dopgäst på prins Nicolas dop.... via teven.
Det är alltid lika roligt att titta på alla dessa kungligheter.
 
Det var även "roligt" att se att det inte alltid är så ordentligt, strikt och ordnat på
ett kunglig evenemang.... och att även där kan det gå lite hur som haver....
 
Jag tänker på prinsessan Madeleine som såg väldigt stressad ut över att lill-prinsessan
Leonore inte alls ville göra och vara som de vuxna ville.... och att lill-prinsen
Nicolas grät så mycket.
 
Ja, lill-prinsessan Leonore fick många att se lite stressade och nervösa ut.....
 
Själv tycker jag att dopet blev mycket roligare att se när inte allt gick som det skulle....
så att säga.
 
 
Efter dopet var det bara att "svira om" och bli en skurtant istället.
Jag har städat och fejat idag med.... så där noga och ordentligt.... inget medvetet
"fuskstäd" här inte....
Drygt? Ja!
Men det måste göras ibland mellan "fuskstädningarna"..... ähum....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0