Friskvård i dimman......

Idag utnyttjade något som jag annars är dålig på att göra... på grund av
att jag har så mycket att göra på jobbet.
Jag tog friskvård den sista timmen av min arbetsdag.
Den timmen använde jag till att ta lite foton i dimman.....
 
När jag kom hem från dimman, så tog min energi slut.
Jag har varit så trött och orkeslös resten av den här dagen.
 
På eftermiddagen sov jag en stund.
Johannna kom hem på eftermiddagen.
Mot kvällningen var jag och Johanna hem till brorsan och dom på fika.
Kvällen har jag bland annat ägnat mig åt "Doobidoo" och "Skavlan".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Sverige är så vackert! Alla årstider har sin charm även om jag inte gillar is och värmeböljor hehe. Mycket vackra motiv i dimman. Du fångade t o m en fiskegubbe hahaa. Spindelnätet med dagg/vattendropparna - jättevackert åsså gräsanden och ja, naturen, allt. Du kan det här! 😸
Ha en bra helg. Kramisar

Svar: Tack Anki! :) Ja, jag råkade se fiskegubben när jag åkte förbi fiskesjön i Hagge. Så då var jag bara tvungen att stanna och ta kort på honom :)
Önskar dig också en bra helg! Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-17 @ 09:35:03
Postat av: Sabine

Jag njutade av dina bilder. De är jättetrevlig.
Vi har regn för tre dagar sedan efter första frosten. Det är höst nu.
Det är skönt att sitta i varma huset och läsa or sy.
Jag gör en jultid bordlöpare för Simones svärforeldre som har sin guldbröllop nästa vecka.
Kram Sabine

Svar: Tack Sabine! :) Ja, nog är det höst alltid. Det börjar bli riktigt kallt emellanåt.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-17 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0