Himlen idag......

 
Imorse när jag kom till jobbet möttes jag av denna syn.
Vackert!
 
När jag kom hem från jobbet gjorde jag iodning lunchen.
Efter det att jag hade ätit så sov jag INTE idag.
Jag trotsade tröttheten med en loppisrunda här i byn tillsammans med Johanna.
 
Först ut besökte vi Röda Korsets second hand butik.
Där hittade jag inget, men Johanna lyckades hitta grejer som hon köpte.
 
Nästa stället blev Karusellen, loppiset brevid Systembolaget.
Det var första gången som jag var in där.
Jag kom ut tomhänt, men inte Johanna.
 
Sen var vi till det nya loppiset på Vasagatan, den mitt emot "Må bättre".
Det var också första gången som jag var in där.
Hittade inget att köpa, men det gjorde Johanna.
 
Sen var vi ut till "Da Capo" och tittade.
Det var länge sen som jag var dit sist.
Köpte inget där, men även här lyckades Johanna hitta grejer som hon köpte.
 
 
 
 
På eftermiddagen, när vi var ute på loppisrundan, blev himlen alldeles "svart".
Tyvärr syns det inte riktigt på bilden, här ovan, hur mörk himlen var.
Den var så mörk på sina ställen så att det såg ut som om det kunde bli värsta ovädret.
Men ovädret uteblev. Tur det!
 
Efter loppisrundan var jag och Johanna hem till mina föräldrar och hälsade på.
Vi fikade och pratade om aktuella händelser och en massa strunt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0