Jobbig, dryg, hemsk, stimmig, rörig med mera.......

Jag har inte skrivit något inlägg på några dagar nu.
Jag har helt enkelt inte haft ork, lust och insperation till det.
Jag har varit så trött och slut.
 
På jobbet har det varit drygt, den här veckan.
Ja, mer än vanligt!
Dels ligger jag efter med jobben....sen är mycket olika frågetecken, oklarheter,
noll-koll uppgifter, felaktiga uppgifter....osv....osv... ang det som har med mitt jobb att göra.
Då är det lite svårt att göra jobben..... suck.
 
Sen har vi haft det väldigt rörigt och stimmigt på jobbet.
Mitt emot mitt skrivbord har vi arbetsplatsens konferansrum.
Japp!!!! Så jävla tokigt planerat!!!
Och den här veckan har vi haft utbildningar inne i konferansrummet.... så mycket folk
har gått och sprungit fram och tillbaka inne i kontorslandskapet.
Och av någon anledning så måste ju de anställda som går på utbildningen vara
högljudda när dom går genom kontorlandskapet.
Ingen respekt mot oss som sitter och jobbar där....ja, försöker.
 
Och inte nog med det!
Ventilationen är ju inte den bästa än... och framför allt inte inne i konferansrummet när
den är full med folk. Så för att få luft har dom setat med öppen dörr.
Så jag har hört allt!!!!
Och utbildningen är inte precis ljudlös....det är mycket prat, skratt och ljud.
 
Sen har det även varit mycket tjafs och gnäll på jobbet.
Det är personal som tycker olika och inte kan acceptera det.... eller så är det dålig
arbetsmoral bland personalen.... eller så är det rövslickeri åt något håll... osv.
Puuuh.... det är ju så drygt att höra allt detta!
Man blir ju påverkad i humöret av det.....
 
Så den här veckan har varit vedervärdig på jobbet!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Fy f-n så himla typiskt för vår arbetsplats! Så tråkigt att det inte blev bättre efter ombyggnationen. Låter som det blev värre. Jag tror inte på öppna kontorslandskap och absolut inte blanda chefer med anställda! Fattar inte vad dom tänkte på "den/dom" som bestämde det här. Å varför funkar inte ventilationen?! Det är ju nybyggt för bövelen!
Jag lider med dig! Hur ska man få arbetsro i det där kaoset?! Blir så besviken (igen) att det ALDRIG blir förändringar till det BÄTTRE i det här företaget. Förändring blir ALLTID försämring! Så ska det ju inte vara! Jag blir helt matt......
Sänder styrkekramar till dig. Hoppas verkligen att det blir bättre och att ventilationen fixas.
Kram kram kraaaaaaam 💜

Svar: Hej Anki!Jag vet inte varför ventilationen har krånglat, men nu verkar den funka bättre eller så känns det så eftersom det inte är varmt ute längre. Nu har vi lite problem med att det är så kallt inne.... för till och med jag fryser :)
Nä, jag tror inte heller på kontorslandskap... och ännu mindre nu när jag har setat och jobbat i ett....
Jag håller med dig om att förändringarna oftast blir till det sämre.....
Tack för styrkekramarna! :) <3
Sänder styrkekramar till dig med!
jagjaana.blogg.se

2015-10-15 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0