Neurofysiologiska avd. i Falu lasarett......

Imorse åkte jag och Hasse till Falun.
Jag skulle till Falu lasarett och Hasse var med som sällskap och chaufför.
För att "sysselsätta" mig lite, så tog jag lite kort efter vägen.
En gång stannade vi efter vägen så jag fick ta kort, men annars så tog jag korten i farten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klockan 08.30 hade jag en tid på Neurofysiologiska avdelningen på Falu lasarett.
Jag var dit och mätte mina nervinmpulser i båda händerna.
Dom ska kolla om jag har karpaltunnelsyndrom, eftersom jag har besvär med
domningar och värk i händerna, sen flera år tillbaka,
Höger hand är värst.
 
Undersökning var lite obehaglig emellanåt och ibland gjorde det ont...
Det som kändes mest obehagligt var när man fick ström så att hela underarmen ryckte
som en fisk på torra land....typ.
 
Nu är det i alla fall gjort, och nu är det bara att vänta i någon vecka på ett svar.
 
Tidigare ikväll var jag iväg på ljusparty hemma hos Lina.
Handlade lite doftande oljor och ljus.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Vackra bilder! Hoppas att värken ger med sig snart.
Kramisar

Svar: Tack Anki! :)Kram
jagjaana.blogg.se

2015-10-15 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0