Skön och frisk promenad.....

Hade, som vanligt, fullt upp på "kocko-nästet" idag....
 
När jag kom hem slocknade jag framför tv:n.
Jag har en trött dag idag.... och det har även Hasse med.
 
För att piggna till lite, så var jag och Hasse ut på en promenad mot kvällningen.
Det var riktigt skönt ute... även om det var väldigt friskt (kyligt).
Hasse klagade lite på att han frös.
Själv hade jag inga problem med att hålla värmen.... ja, förutom att nästippen
kändes lite kall.
 
När vi promenerat färdigt var vi in på Konsum och handlade och jag hämtade
ut ett paket från Lyko.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Vackra bilder! Ja det har blivit kyligt. Frös själv idag. Ska till doktorn imorgon. Få se hur det går.
"Koko-nästet" = Roligt namn du gett kontoret hahahaa.
Kramisar

Svar: Tack igen Anki! :)Hoppas det gick bra hos doktorn.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-15 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0