Spontan utflykt........

Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten.
Fick en rejäl omgång med laser på en av höfterna och en del av ryggen.
Jag blev även tejpad nedanför axlarna.
 
Varje gång jag blir tejpad får jag ont på andra ställen på överkroppen och jag får
jätteont i nacken och sen kommer huvudvärken på köpet.
Men sen blir det bättre och en del av min värk blir mindre resten aav dagarna som jag är tejpad.
Skönt!
 
Eftersom jag har ont och är lite stel i nacken, så blev det ingen vävning
för min del idag.
 
Däremot på eftermiddagen blev det en liten och spontan utlykt, med fika, till utsiktstornet
med Hasse, Molly, Nellie och Lina.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0