Stämningsfullt......

På eftermiddagen idag var min pappa förbi här och så även Lina och Molly.
 
 
 
 
Mot kvällningen var jag och Hasse till kyrkogården.
Det var mycket folk där och det brann ljus överallt.
Så fint och stämningsfullt!
 
Efter kyrkogården var jag och Hasse upp till Ludvika och försåg Mattias med
både ätbart, drickbart och pengar.
Han är på LAN, sen igår.
 
Johanna har jag inte sett än, även om hon är hemma.
Så jag antar att gårdagens Halloween fest höll på till småtimmarna och att den var "blöt".....
 
Själv ska jag ha en lugn kväll med lite tv-tittande tillsammans med Hasse.... och
lite surfing här vid datorn....tror jag......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0