Ännu ett piller......

På jobbet hade jag fullt upp... och det var även rörigt idag.
Det var mycket oklara uppgifter eller så var det två olika uppgifter på en och samma
anställds frånvaro eller/och närvaro.
Ibland... eller rättare sagt ofta.... får jag vara lite av en detektiv på jobbet.... typ.
 
Idag på eftermiddagen pratade jag med min läkare per telefon.
Bland annat kom han fram till att jag behövde äta D-vitaminer.... för det provet var lågt.
Så får se om det kan vara en orsak till min trötthet....?????
 
Ikväll var jag även på vävningen.
Idag började jag att väva på en ny löpare.
Kul!
Och det var även trevligt att träffa alla igen efter sommaruppehållet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Efter denna solfattiga sommar behöver nog ALLA äta D-vitamin...jag började igår.
Kram!

Svar: Ja, så kan det nog vara :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-09-15 @ 08:58:56
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0