Ogjort jobb, Molly och en cykeltur.....

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Mitt skrivbord var fullt med papper....osorterade i olika  högar.
Och allt var ogjort sen jag blev hemma förra fredagen.
Så nu har jag jätte, jättemycket att göra och jag ligger efter flera dagar......
Få se om jag hinner ikapp?
 
På eftermiddagen kom Molly förbi och hälsade på oss en stund.
Vi fikade och pratade.
 
 
 
 
När Molly skulle hem tog jag och Hasse sällskap med henne.
Sen var jag och Hasse ut på en cykeltur.
 
Nu var det ett tag sen som vi cyklade.
Olika orsaker och omständigheter har gjort det så.
Men idag blev det av och det var så skönt.
Det var lagomt varmt ute, men mycket smått i luften....typ små flugor och knott.
Fick en hel del i ansiktet när vi cyklade.
Inte roligt!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0