Roligt fastän jag inte kan så mycket......

På jobbet var det fullt upp.
Men det som var lite ovanligt idag, var att det var väldigt lugnt och tyst
inne i kontorslandskapet.... ja, mot vad det annars brukar vara.
 
Efter jobbet var jag till Willys och handlade lite.
 
Hela eftermiddagen har jag tillbringat här hemma.
 
Mellan kl. 18.30 - 21.00 har jag varit iväg och vävt.
Idag strulade det lite för mig.... inte roligt.
Dels gick en tråd av i varpen.
Sen "krånglade" varpen så att jag fick repa upp några gånger när trådarna
i varpen inte låg där som skulle... typ.
Äsch, det är lite svårt att förklara när jag knappt själv vet vad jag sysslar med,
och än mindre vet jag vad allt heter inom vävningen.....
Men då är det ju så bra att gå på en vävkurs och få den hjälp man behöver
av våran duktiga vävlärare Lena.
Och sen är det ju så roligt att väva!
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0