Blodsockret?.......

Igår var jag till sjukgymnasten och fick mig en omgång av hans tummar
när han tryckte på ömma ställen på höger höft och en del av ryggen.
Jag fick även laser på samma ställen och till sist tejpade han nertill på ryggen.
Så efter besöket hos Erik hade jag ont och jag kände mig helt mörbultad.
 
På grund av värken så sov jag dåligt inatt och idag har jag varit mer trött än vanligt.
 
Jag blev även att må dåligt idag, strax före lunchen.
Vet ej riktigt vad det är, men kanske det har något med blodsockret att göra?....
Jag mådde illa, var darrig och fick värsta svett attacken.
Efter att jag åt lunch så blev jag att må lite bättre, men jag blev helt slut.
Så jag stannade hemma från praktiken och sen sov jag i tre timmar.
 
När jag vaknade till så kände jag mig bättre, men jag var och är fortfarande trött.
 
 
 
 
Så för att piggna till lite, så var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Lina och kidsen var ute på altanen och vi gjorde dom sällskap där.
Vi drack kaffe i det soliga vädret.
Solen var het, så till sist var jag tvungen att sätta mig i skuggan.
 
Efter besöket åkte Johanna till Borlänge och till internatet.
Själv har jag bara tagit det lungt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0