Köksstäd......

Igår började jag och Hasse att städa i köket... och vi är inte riktigt färdiga än.
Vi städar och går igenom ALLT!
Vi har rensat, sorterat, slängt, sparat, stuvat/möblerat om, putsat, diskat, torkat,
skrubbat, dammat, dammsugit, plockat osv.......
Det är drygt och mycket jobb, men ack så nöjd man blir när man ser resultatet... och
när man vet att allt är rent och dammfritt.
 
Vi har inte bara städat i köket, även om den mesta tiden har gått åt till det.
 
Igår, bland annat, fick vi kaffebesök av mina föräldrar.
 
Idag gick det lite tid åt att göra iordning lunchen, då vi gjorde hemgjorda köttbullar.
Gott!
 
På eftermiddagen tog jag och Hasse en paus med städningen och vi var ut och
cyklade en tur på 8,5 km.
Vi hade kaffe och bullar med oss som vi avnjöt i det fina vädret.
 
 
 
"Mås-jävlar"
 
 
 
"Go-fika"
 
 
 
"Min racer"
 
 
 
"Sjön"
 
 
 
"Barken"
 
 
 
"Natur"
 
 
 
"Sme´backens skärgård"
 
 
 
"Himlen"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0