Min målarhörna.....

 
 
 
 
Praktiken på Ubbes Hörna går bra.... och jag trivs.
Synd bara att praktiktiden börjar närma sitt slut.
Jag skulle inte ha något emot att vara kvar på Ubbes ett tag till.....
 
 
 
 
Här är "min" målarhörna.
Här sitter jag några timmar varje dag och målar korgar.
Just nu målar jag korgarna i svart färg.
Sen ska Ubbe dekorera dom med decopage och/eller med annat pynt.
 
Jag tycker det är roligt att måla.
Tiden går fort och det är väldigt avkopplande.
Det negativa med målandet är att axlarna och nacken blir att värka mer än vanligt.
 
Efter jobbet blir det oftast inget mer gjort för min del.... är rätt så trött och slut då....
och jag har varken ork eller lust till att göra nått....bara det absolut nödvändigast blir gjort..... tyvärr.
Men idag var jag i alla fall iväg och fick fotvård.... och det var så skönt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0