Cruising i byn.......

Igår var jag och Hasse ner på byn och tittade på cruisingen.
Vi var där i 4,5 timme och tittade på alla dessa fina.... och vissa mindre fina...bilar.
 
Det är roligt när det händer något i byn, och just nu pågår ju "Augustifesten"....
i 11 dagar.... tror jag det är. Det är mycket som händer här i byn då.
Kul!
 
Igår, på cruisingen, var det mest uppehåll... men det kom en liten förarglig skur.
Men lagomt till första bandet, "Hurricane Rockers" skulle spela, blev det uppehåll.
 
"Hurricane Rockers" var bra och så även bandet "Flat Foot" som spelade sist.
Dom spelade musik i Rocka Billy stil....typ.
 
Det var mycket folk i rörelse och många vänner och bekanta som man träffade
på och växlade några ord med.
Trevligt!
 
Sen gillar jag ju lukten från bilarna (avgaserna).... ljudet från motorerna och
från bilarnas cd-spelare då man får höra så mycket olika sorters musik.
Sen gillar jag när dom burnar, så det ryker.
Sen är ju lukten från bränt gummi mindre trevligt, men det går det med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0