Mysigt och trevligt.......

Igår på eftermddagen fick vi en glad överraskning när Martin ringde
och undrade om vi skulle vara hemma.... för dom hade tänkt komma och hälsa på oss.
Vi var hemma och inte hade vi något inplanerat heller.
 
 
 
 
Åh, vad jag tycker att Tore hade växt mycket sen sist vi sågs....för ca två veckor sen.
 
 
 
 
Det bästa av allt; han var inte nå reserverad eller blyg!
Han var så glad och lugn....och väldigt tjålsjuk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och lilla Tore har börjat att rulla över till magen från ryggläge.
Vissa gånger får han kämpa förgäves och sen nästa gång så lyckas han.
 
Guuuú det går ju så fort fram med hans utveckling!
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Tore är faster Johannas ögonsten!... hennes egna lilla hjärtegryn!
 
 
 
 
Bröderna spelar "Guitar Hero"....
 
 
 
 
 
 
 
Till kvällsmat åt vi grillat med olika tillbehör.
Mums! Gott!
 
 
 
 
 
 
 
Det blev spontant bestämt att Martin, Emma och gullungen Tore skulle
sova över hos oss.
Så mysigt och trevligt!
 
Tore fick mest vandra mellan min och Johannas famn.
Och i och med att dom skulle sova över så fick jag och Johanna gosa, gulla och snuffa
med Tore jättemycket....både igår och idag.
 
På eftermiddagen idag åkte Martin, Emma och gullungen Tore vidare.
Och jag saknar dom redan....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0