Nya uppgifter och tider.....

Idag berättade cheferna på jobbet vad jag ska syssla med framöver....till att börja med.
Jag ska ha hand om inköp med lite olika uppgifter.
Sen ska jag även svara i telefon och ta emot beställningar.
Sen ville dom att jag skulle jobba mellan kl. 11.00 - 15.00 så länge som jag
jobbar halvtid.
 
Jag kan väl säga att jag hade ingen val vad det gäller mina nya arbetsuppgifter
eller arbetstider.... mer eller mindre.... och som jag kände det.
I princip var det bara att gilla läget om jag vill fortsätta att vara tjänsteman
i företaget och jobba i Ludvika.
 
Ja, det är väl bara att prova och se vad det blir av det hela.
Just nu känns mina nya arbetsuppgifter inte så givande.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Bra arbetstid!
Kram!

2016-08-19 @ 12:08:12
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0