Sommarens sista eller höstens första?......

 
Igår var det ju jättevarmt ute....ja, det var rikgit hett och kvavt.
Så för att svalka ner oss så åkte vi till Storsand, jag, Hasse och Molly, och tog
oss sommarens sista kvällsdopp.... eller om det var höstens första och sista kvällsdopp?
 
 
 
 
Ingen av oss trodde att det skulle vara så behagligt i vattnet som det faktiskt var.
Ja, det var riktigt skönt.
 
Ja, det var en skön kväll med rejäla vindar som var jättevarma.
Man frös iinte ett endaste dugg när man klev upp ur vattnet.
 
 
 
 
Jag och Molly ute bland vågorna.....
 
 
 
 
Molly är som jag, brorsan och mina kids....vi är mer under vattenytan än uppe på....
så att säga.....ja, vi är riktiga "blötdjur"....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt, det blåste rejält igår.... och så även idag.
Mycket löv och barr blåste ner från träden igår... så nog märks det att vi byter årstid nu.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0