Fika...söti-pötisarna.... pyssel.....

 
Det är redan den tredje advent och jag har inte fått fram en endaste tomte eller julduk....än.
 
"Kung Bore" har bättrat på landskapet med lite mer vitt och nu börjar det se ut
som vinter och förhoppningsvis infinner sig julkänslan inom mig snart.... om jag har tur....
 
Jag och Hasse hade inga planer för dagen när Molly ringde och undrade om
vi ville komma på fika på eftermiddagen.
Och självklart ville vi det!
 
 
 
 
Molly och brorsans gjorda pepparkakshus med belysning i.
Så mysigt!
 
 
 
 
Det var så mysigt och trevligt att se och träffa BÅDA av fasters söti-pötisar!!!
Åh, dom börjar ju bli så stora nu....snyft.... vart har tiden tagit vägen!?
 
Nååja.... stora eller små så kommer dom alltid att vara MINA söti-pötisar!
<3
 
 
 
 
Mina föräldrar kom också och fikade.... efter det att dom hade varit på
julbord och dans.
Trevligt!
 
 
 
 
Molly gillar ju att pyssla och komma på eget pyssel.
Den här fina granen hade hon gjort igår.
Naaaw....den är ju så fiiiin!!!!
 
 
 
 
Molly hade även pysslat ihop denna som vi fick ta med oss hem.
Naaawww.... den är ju också så fin och så är det så gulligt av Molly att tänka på oss
när hon pysslar <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0