Hasse <3 <3 <3......

 
Idag fyller min älskade och fina sambo år!
<3 <3 <3
 
På förmiddagen tittade jag och Hasse på damernas längdskidåkning på tv:n.
När det var slut dröjde det inte länge förrens vi fick besök.
 
 
 
 
Det var Helena som kom förbi och grattade Hasse.
Hon hade med sig en låda med biskvier som hon hade bakat.
Dom är jättegoda!
Vi fikade och tjålade och hade det trevligt.
 
När Helena åkte hem så började herrarnas längdskidåkning på tv:n som jag
och Hasse tittade på.
 
När skidåkningen var slut så dröjde det inte länge förrens vi fick besök igen.
Den här gången var det Hasses föräldrar som kom förbi och grattade Hasse.
Vi satt och också och fikade och tjålade och hade det trevligt.
 
 
 
 
Idag fick vi även påfyllning av pepparkakor.
Johanna var till mormor på eftermiddagen och bakade en hel drös med pepparkakor...
på mormors egengjorda super-duper goda pepparkaksdeg.
 
Nu har vi pepparkakor så vi klarar oss över hela julen....tror jag....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0