Rörigt värre.....

Igår var jag tillbaka på jobbet och allt kändes bara skit.
Jag hade ett möte med min nya chef och hon kunde inte säga något om min situation.
Hon hade bollat vidare mitt dilemma (ja, att jag är sysslolös och
inte har fått något annat att göra...osv) till någon "personalchef" i företaget... och nu
hon väntade på ett svar av honom.
 
SUCK!!!!
Jag blir så jävla matt!!!
Och bitterheten den bara växer i mig.....
 
Medans min chef väntar på svar från "personalchefen" så skulle jag sitta av
min arbetstid i matsalen på jobbet.
Och det vill jag inte, så jag frågade om jag kunde praktisera någonstans medan
hon/vi väntar på svaret.
Och det var inga problem.
 
Så igår var jag till pastorexpeditionen och frågade om en praktikplats.
Där fick jag varken ett ja eller nej...utan kyrkoheden bad om lite mer fakta om just praktiken.
Så min chef fick maila lite info och nu ligger bollen hos kyrkkoheden.
 
Min chef ringde nyss och sa att hon inte har hört något från pastorexpeditionen.
Så på måndag lär jag likt förbannat ta mig till jobbet och sitta av min tid tills jag
får ettt svar från kyrkoheden.
 
Ååååh...så jävla dryyyygt och jobbigt allt ska vara just nu!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0