Så trött....

Jag är fortfarande inne i en tröttperiod.
Vissa dagar är värre än andra.
 
Imorse när jag vaknade till väckarklockan var jag så trött att jag
ville bara gråta.
Ringde chefen och sa att jag blir hemma idag och att jag tar ut en semesterdag.
Och det hade hon inget emot.
 
Förmiddagen sov jag bort...mer eller mindre.
 
På eftermiddagen skrev jag årets julkort.
 
Klockan 16.00 var jag till sjukgymnasten.
Jag fick laserbehandling på min onda fot och sen blev den tejpad igen.
Högra höften fick en stötvågsbehandling....tror jag det heter.
 
Efter sjukgymnastiken var jag och Hasse till Willys och handlade.
Fy Fabiano vad folk det var i affären!
Och värre blir det nästa vecka....huvva!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0