Saknar min plutt!!!.....

 
Sen i lördags har det gått i ett här hemma och "tant Jaana" har märkt av
och fått erfara att hon ju faktiskt är en TANT!!!
Hahhahaaa!!!
Jag är HELT slut!!!
 
 
 
 
Tore har sysselsatt oss alla i familjen....mer eller mindre.
Och lilla Tore har charmat oss ALLA!!!
 
 
 
 
Vi har även fått skratta mycket åt lilla charmtrollet... allt från hans miner till
hans "upptäckarglädje".
 
Vi har även fått mysa och gosa mycket med honom.... och han har blivit
överröst av pussar och kärlek.
 
 
 
 
Det har varit lite svårt att åka och jobba när jag har vetat att hemma vid har vi en
glad och go gullunge som sprider sån glädje med sin närvaro.
 
Men ack så trevligt det har varit att komma hem när man har mötts av en leende Tore.
 
 
 
 
Ja, det har varit trevligt och roligt att ha pappa Martin här med.
 
Men idag tog det "roliga" slut....tyvärr.
Martin och Tore åkte hem till Rättvik på eftermiddagen.
Johanna åkte också dit.
 
Så nu är det så tyst och lugnt här hemma....och tomt.
Jag saknar min plutt!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0