Trött och jobbigt.....

Usch och fy!... jag är inne i en tröttperiod...igen.
Jag har varit så trött hela veckan.... och hur jag än försöker vila och sova så känner jag
mig inte nå utvilad....utan bara enormt trött.
Det är så jävla jobbigt!
 
På jobbet är det också så jävla jobbigt!
Jag sitter bara av min tid och det tär på mig mycket....både fysiskt och psykiskt.
 
Jag söker fortfarande en praktikplats.
Jag har lite otur att där jag har frågat om praktik så kan dom inte ge mig ett svar
på en gång....varken ett ja eller nej.
Så då måste jag vänta och avvakta på ett svar....som kan dröja flera dagar.
Just nu är jag i ett väntande..... jag väntar på att bli uppringd av en chef.
Suck!
Denna väntan gör ju att det dröjer längre tid innan jag kan kommer ut på praktik och
få göra något vettigare än bara sitta av min tid.
Suck...igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0