Håh håå jajaaa.....

 
Det bir inte så många eller långa inlägg nu för tiden.
Jag har inte så mycket att skriva om.... eller ja... jag har ännu mindre att skriva om
nu än i vanliga fall.
 
Jag kämpar på med att jobba heltid... och det är väl till det all min energi och ork går till.
När jag kommer hem blir det inget gjort.... för jag orkar helt enkelt inte....
på grund av värken och av den enorma trötthet.
 
Ja, det är väl så här... i det stora hela.... som mina dagar rullar på.... just nu.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Har du hört hur det går med jobbet? Visst skulle det bli förändringar?

Svar: Nä, du.... jag har ej hört något mera.Och just nu är det ingen som vet något....ja, när förändringen blir.
Eller ja, det är då ingen som säger något....suck.

Kram
jagjaana.blogg.se

2016-02-03 @ 08:49:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0