Sysslolös......


 
 
Jaha, då var den andra dagen som syssolös administratör här.....SUCK!
DUBBEL SUCK!!!
 
Igår rensande jag lite i dator här på jobbet.
Få se om jag ska börja rensa skrivbordet idag, eller om jag "sparar" på det "jobbet"?
Det gäller ju att försöka fördela "sysslorna" jämnt på en arbetsdag/vecka.....
så gott det går....
 
Just nu vet jag inte hur länge jag får sitta här vid skrivbordet, men jag gissar att det dröjer
nog inte så länge till förens jag får flytta på mig.
 
Så länge jag får sitta här vid skrivbordet så kan jag ju fördriva tiden med att
surfa runt på internet....blogga....leta efter matrecept.....läsa bloggar och nyheter....osv.
Inte för att det är kul att syssla med det en hel arbetsdag, men vad sjutton ska man göra?
 
Idag har jag även tänkt att jag ska lyssna lite på en ljudbok i mobilen....för att
variera tristessen här på arbetsplatsen.... ja, om ingen här har något emot det och sätter
stopp för det.... man vet ju aldrig....
 
Hur som helst så är det här ingen vidare..... att "rulla tummarna" på jobbet.
Man blir väldigt låg av det...och trött..... i alla fall jag.
 
Hur f-n ska jag stå ut med det här?.... när jag redan känner mig "knäckt"?......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Låter jättetrist! Du borde få vara hemma med full lön om du inte har några arbetsuppgifter men tjänsten kvar tycker jag. Är du uppsagd?
Kram!

Svar: Ja, det är jätte, jättetrist!Nej, jag är inte uppsagd.
Vi får väl se vad som händer och sker med mig....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-02-23 @ 10:15:44
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0