"Bråk" om tv:n......

Igår var jag mest hemma... men jag var iväg på ett besök....
hem till mina föräldrar.
 
Idag har jag tittat på "Tour de ski", tillsammans med Hasse.
Roligt att det var några andra, än Johaug och Johnsrud Sundby, som vann dagens sprintlopp.
 
Mot kvällningen var jag och Hasse till Coop på Lyviksberget och handlade och sen
kl. 18.30 var vi och hämtade Johanna från tågstationen i Ludvika.
Hon har varit i Gävle och hälsat på en kompis, sen igår.
 
Meningen var att jag skulle ha tittat på tv:n just nu...året med kungafamiljen.
Men jag och Mattias "bråkade" om tv:n och det slutade med att vi båda
gick ifrån tv:n i ren ilska.... så nu är det ingen som tittar på tv:n....
Hmmm... så det kan bli!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0