Frysskada.....

 
I fredags fick jag frysskador på vänster långfinger.
Jag höll upp motorvärmarluckan, den på jobbets parkering, medans jag ändrade på timern.
Och nej, jag hade inga handskar på mig..... det skulle ju inte ta så lång tid....tänkte jag.
 
Medans jag höll upp luckan kände jag ingenting speciellt i fingret.
Ja, inte som jag minns det i alla fall.
Utan det var när jag kom till kontoret som jag kände hur ont jag hade i fingret....det sved,
brände, stack och värkte i den.... och gör så fortfarande.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jösses!! Jag som brukar hålla upp luckan med pannan!!
Kram!

Svar: Hahhahaa.... ja, passa dig så du inte får en frysskada.Jag trodde väl inte att jag skulle förfrysa fingertoppen på den där korta tiden.
Visserligen var det ju -20 grader, men ändå....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-01-19 @ 09:03:51
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0