Min helg.....

Började helgen med att ta ledigt halva dagen i fredags.
Jag var så trött och slut.
Väl hemma så hade jag en lugn fredag....
 
I lördags hade jag en tröttdag.
Jag var bara hemma och slöade och sov.
 
 
 
 
Mattias gjorde lunchen i lördags.
Lyxigt för både mig och Hasse.
Det blev ris och en god köttfärssås/röra.
 
Sen på kvällen spelade vi lite kort, jag , Hasse och Mattias.
Vi hade även filmtajm, då vi tittade på en film och åt lite snacks.
 
 
 
 
Idag på eftermiddagen åkte jag, Hasse och Mattias till Västerås.
 
 
 
 
Vi var till "net on net" och skulle köpa en ny dator till Mattias, då hans gamla är trasig.
Men vi hade otur. Den datorn som Mattias hade bestämt sig för var slut på lager.
Och något likvärdigt hade dom inte.
Så då fick vi åka hem utan dator och beställa den via nätet istället.
 
 
 
 
Innan vi åkte hem mot Sme´backen igen, så stannade vi till på "Burger King" och åt.
Sen var vi även in på Ica Maxi i Erikslund och handlade lite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0