Norge dominerar......

Just nu pågår ju "Tour de ski" i längdskidåkningen, så både jag och
Hasse har tittat på det.... det här dagarna..... och kommer så att göra tills det tar slut.
Och inte helt oväntat så är det ju Norge som dominerar på både dam- och herrsidan.
 
På eftermiddagen idag fick jag besök av Teresa.
Det blev kaffe och en hel del prat/uppdateringar/skvaller.
Trevligt!
 
Mot kvällningen skulle jag ner på Konsum och handla lite,så då passade jag
på att först besöka brorsan och dom innan jag skulle handla.
Där blev det också kaffe och lite prat/uppdatering/skvaller.
 
Sen resten av kvällen har jag varit hemma och bland annat titta på den andra delen
av dokumentären Leif GW Persson.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0