Sen ungdomens dagar......

Imorse när jag åkte till jobbet så spöregnade det ute.
Trist.... för allt blir så grått, "lortigt" och tråkigt ute när snön försvinner.
Snön har gärna fått legat kvar på backen... som ett tjockare vitt täcke....ett tag till....för min del.
 
På jobbet hade jag fullt upp.
Få se vilken dag det blir tvärtom?
Jag har inte hört något än....när min sista tid/dag som löneadministratör blir.....
 
Idag, på kvällen, hade vi ett sällsynt kaffebesök här hemma.
Min vän Jörgen, sen ungdomens dagar, var förbi.
Så trevligt!!!
Det går lång tid emellan när vi träffas över en kopp kaffe... nu för tiden... tyvärr.
Men, men... så är det väl.... just nu.
Det är så mycket som ska hinnas med i vardagen.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0