Tillbaka på jobbet igen......

Igår började jag att jobba igen..... på heltid.
Det var väldigt rörigt och stressigt på jobbet... vill jag lova.
 
Alla...ja, nästan i alla fall..... ville att jag skulle kolla upp ditten och datten vad det
gällde deras löner under den tiden som jag har varit sjukskriven.
Alla... eller ja, de flesta i alla fall.... undrade hur det var med mig... om allt hade gått
bra med operationen....osv.
Alla.... ja, många i alla fall... ville "skvallra" om vad som hade hänt på jobbet medans
jag har varit hemma och varit sjukskriven.
 
Det som var positivt med all denna rörighet och stress var ju att arbetsdagen gick
väldigt fort förbi....trots att jag jobbade heldag.
 
När jag väl kom hem så var jag helt slut och trött.... mentalt.
 
Jag orkade inte gå på vävningen igår kväll, som startade igen efter juluppehållet.
 
Ja, jag orkade inte göra något alls resten av gårdagens kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Styrkekram!

Svar: Tack ejmis! :)
jagjaana.blogg.se

2016-01-13 @ 08:22:05
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0