Vinter.....

Nu har vi i alla fall vinter... med tanke på den kyla vi har nu.
Tidigare idag var termometern ner och nosade på -20 grader.
Visst, det är inget jämfört med vad dom har i norra Sverige.
Där har dom ju haft ca  -35-40 grader.
Huvvaligen!
 
Hur som helst så har kylan inte lockat ut mig något...även om jag har
haft tanken på att gå ut en sväng och fotografera....
 
Det har blivit en del tv-tittande idag.... bland annat "Tour de ski".
Och idag blev det ju en "skräll" i  herrarnas tävling.
Ingen norrman som fick stå på pallen!!!
Vad är det som händer!?
 
Sen har jag även tittat på Fredrikdalsteatern: Den stressade.
Men den var ingen bra....tyvärr.
Synd, för annars är ju Eva Rydberg rolig.
Hon har ju en sån rolig mimik och kroppsspråk när hon spelar teater.
 
Tidigare ikväll åkte Johanna tillbaka till Borlänge och till internatet.
Jullovet är över för denna gång och hon börjar skolan imorgon.
Mattias har fortfarande lov och börjar skolan på måndag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej !
Fick ett meddelande från syrran igår kväll. Hon skrev att dom hade -29,8 grader. Huvvaligen....
Tur man inte bor där !!
Hoppas att allt är bra med dig. Med mig är det bara bra. Imorgon är jag ledig. Vi ska ju till Stockholm och bo på hotell i helgen. Det ska bli kul.
Ha det bra så hörs vi.
Katja

Svar: Hej Katja!Ja, fy vad kallt dom har haft och har norr över....brrrr.
Åh, ska ni till Stockholm och ha det gott!? Hoppas ni får det trevlig och bra!
Du kan ju berätta om det på måndag när jag kommer till jobbet.
Ha en trevlig helg!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-01-07 @ 07:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0