Hemma-vila-dag och kvällsdopp.......

Natten till idag var jag vaken till ca 03.00.
Jag satt och väntade på att Mattias skulle komma hem någon gång.
I vanliga fall brukar han ju mest vara hemma och sitta vid sin dator.
Så när han väl går ut och är ute sent så blir jag lite orolig....av olika orsaker.
Mattias kom hem 02.30 och allt var okej.
 
Så idag när jag vaknade...... trött..... och ute var det grått väder, så bestämde
jag mig för att ha en hemma-vila-dag.... då jag ibara skulle vara hemma.
 
Hasse passade på att åka iväg på motorcykeln.
 
Visserligen blev vädret bättre på eftermiddagen, men jag var hemma ändå.... och
betalade månadens räkningar här vid datorn....surfade runt på olika sidor....
var ute på altanen och målade/kladdade med akvarellfärgerna.
 


 
 
 
 
Vid 17-tiden kom Molly och Nellie.
Vi hade pratat tidigare i telefonen och bestämt oss för att åka och bada i Storsand
när Hasse kom hem från sin motorcykeltur.
 
Vi åkte och badade när klockan närmade sig 19.00.
Det var alldeles ljummet i vattnet.... så härligt och ljuvligt.
Helt underbart!
 
Resten av kvällen har vi varit hemma och tittat på tv:n.
 
Johanna kom hem en stund före kl. 22.00... från jobbet.
Och Mattias är ute med kompisar igen.
Få se hur sent det blir inatt?......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0