Rättvik och Vidablick.....

Igår var jag ledig från jobbet.
Jag började dagen med ett besök hos sjukgymnasten, kl. 08.30.
Därefter åkte jag och Johanna till Rättvik.
Vi skulle dit och hälsa på Tore och hans familj.
 
 
 
 
Eftersom vi var lite tidiga.... ja, vi skulle äta lunch där vi brukar och klockan var inte
riktigt 11.00.....då vi trodde att dom började med serveringen av dagens lunch... så åkte
vi till utsiktsplatsen "Vidablick"... som fiinns i närheten av matstället.
 
 
 
 
Vilken fantastiskt utsikt det var över Siljan.
Det är bara synd att jag inte kan ta foton som gör utsikten rättvis....
 
Vi var aldrig upp i tornet för att kolla på utsikten.
Det fick räcka med det vi såg från backen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0