Många besök idag.....

På förmiddagen fick vi besök av Molly.
 
På dan tog Hasse fram poolen och satte upp den och fyllde den med vatten.
 
Vi har även fixat och städat färdigt ute på altanen.
Medans vi höll på med altanen så kom Molly igen på besök.
Hon ville hjälpa till med städningen och det fick hon ju.
Hon var jätteduktig!
 
På eftermiddagen fick vi besök av Helena.
Vi fick även ett besök av brorsan, Lina och Nellie.
 
Vid 20-tiden var jag, Hasse, Nellie och Molly till Storsand och tog oss ett kvällsdopp.
Vi badade i ca en timme.
 
Åh, det var så skönt att få svalka ner sig.... för det har ju varit så hett idag.
Det var riktigt skönt i vattnet. Ja, jag blev glatt överraskad över hur varmt det var.
Det hade jag inte räknat med eller trott.
 
Idag har jag varit avundsjuk på Johanna.
Hon har varit till Rättvik med hennes pappa och hans fru för att hälsa på Tore...
ja, och de andra i Tores familj.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0