Bland glas och keramik.....

 
 
Nu är första veckan på "Ubbes Hörna" gjord!
Och jag är helt slut och trött, både fysiskt och psykist, när jag kommer hem på dagarna.
 
 
 
 
 
Som jag skrev i det förra inlägget, så är det såååå mycket nya intryck.
 
Det är ju en helt annan miljö att jobba i än vad jag är van vid/gjort.
Det är helt andra arbetsuppgifter och arbetsställningar än vad jag har haft tidigare.
Man träffar så mycket "nya" människor.
Det är en väldigt "surrig" och "händelserik" miljö... på sitt sätt.
 
 
 
 
 
Måndagar, onsdagar och fredagar finns det sopplunch på Ubbes Hörna.
Då kommer många av byns missbrukare dit och äter för 35 kronor.
 
Ja, dom brukar kommer in varje dag....för att fika....umgås....värma sig....osv.
 
 
 
 
 
Jag har mest dammat och putsat/polerat glas och keramik.... och ordnat
grejat i hyllorna.... så sysslolös är jag INTE!
 
Det är en helt okej syssla... än så länge....även om mina krämpor blir värre....
Men jag får ta det i min takt och vila presic när jag vill och hur länge jag vill.
Det känns bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ser ur att vara en trevlig loppis!

Svar: Ja, det är mysigt och trevligt där! :)
jagjaana.blogg.se

2016-03-13 @ 16:48:12
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0