Jag mår ingen bra.....

 
Bilden här ovan är ett minne blott.....
 
Sen förra måndagen är jag helt sysslolös på jobbet.
Och sen förra torsdagen har jag inte längre något skrivbord att vara vid.
 
Jag ska sitta i matsalen med de andra som av någon/olika anledningar sitter där.
Just nu är det lite klent med jobb så det är många som sitter av sin tid...till och från i matsalen.
 
Själv har jag hittills vägrat att sitta inne i den stimmiga och högljudda matsalen.
Jag har setat inne hos driftledarna.
Men det har inte känts så bra... även om jag har fått lov till att sitta där... för jag vet ju
att det sticker folk i ögonen.
 
För att fördriva tidfen har jag försökt att lyssna på en ljudbok.
Jag har även setat och kladdat/ritat för att ha något mer att göra.
Det har inte känts nå bra!
 
 
 
 
 
Mina känslor och mående har inte varit av den bästa sorten.... den senaste tiden...och just nu.
Arg, förbannad, ledsen, besviken, "överkörd", ilsken, irriterad, värdelös, deppad, låg,
jobbigt, stressad, ångest....osv.
 
I måndags fick jag nog och gick hem efter lunchen.
Då kände jag mig helt knäckt... med allt vad det innebär.
 
Nä, fy fan vad jobbigt det är just nu!
Jag mår ingen vidare alls!
Och allt känns skit!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy vilken tråkig situation. =(
Kram!

Svar: Ja, tråkig och jobbig :(Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-03-03 @ 21:15:36
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Lena

Usch va trist.
Kom ner till oss på vävningen så får du i alla fall skingra tankarna för en stund.
Kram

Svar: Hej Lena!Ja, det ska jag försöka göra. Förra måndagen kom jag inte ihåg det.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-03-04 @ 13:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0